Més d'un 20% dels cituadans d'Europa són joves desocupats que no saben que al 2015 podrien quedar vacants uns 800.000 llocs de treball relacionats amb les TIC, si les persones que busquen feina no adquireixen les competències TIC demanades per la indústria. Per evitar aquesta situació, Telecentre-Europe dedica als joves l'edició 2013 de la campanya www.getonlineweek.eu, que es durà a terme durant la setmana del 18 al 24 març.
Durant l’anomenada
Setmana en Línia
2013, 10.000 telecentres i centres d'aprenentatge en TIC de
gairebé 30 països europeus (biblioteques públiques, ONGs, escoles,
organitzacions municipals, etc.) organitzaran activitats formatives i faran ús
d'eines d'empleabilitat innovadores, amb l’objectiu d’animar els joves a
formar-se en les TIC.
La campanya és organitzada
per Telecentre-Europe, una
organització que representa 37 organitzacions de xarxes locals de 27 països
europeus i té el suport de la Get On Line Week Aliance - un grup format per
Accenture, Llibertat Global i Microsoft.
No hay comentarios:
Publicar un comentario