lunes, 4 de marzo de 2013

S'obre la convocatòria de selecció de ’INFORMADOR/A i d'OPERADOR/A DE COMUNICACIONS

La Diputació de Barcelona ha convocat el procés selectiu per cobrir els llocs de treball d’INFORMADOR/A i d'OPERADOR/A DE COMUNICACIONS per al Pla d'Informació i Vigilància contra incendis forestals 2013. La novetat més important respecte les darreres campanyes és que enguany el personal és seleccionat i contractat directament per la Diputació de Barcelona.
El termini per presentar les sol·licituds s’ha iniciat l’1 de març de 2013 i finalitzarà passats 10 dies naturals des de la publicació al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (publicació encara pendent en el moment de l'edició). 

Les persones interessades hauran de presentar sol·licitud a les oficines de registre de la Diputació de Barcelona. També ho podran fer a qualsevol ajuntament de la demarcació de Barcelona.

La sol·licitud ha d'anar acompanyada de la següent documentació:

- Fotocòpia del títol corresponent,

- Fotocòpia del DNI,

- Fotocòpia del permís de conducció de classe B,

- "Currículum vitae" i documentació acreditativa dels aspectes valorables.

MOLT IMPORTANT: no es valoraran els mèrits que no s’adjuntin i es justifiquin documentalment en el moment de presentar la sol·licitud.

La sol·licitud s’ha de presentar en model normalitzat, que trobareu en l’últim enllaç de sota i que també es pot descarregar d’internet o bé us pot ser facilitat a les oficines de registre esmentades.

Enllaços relacionats:




No hay comentarios:

Publicar un comentario