BASES PARTICULARS PER A LA COBERTURA INTERINA D’UNA PLAÇA VACANT
DE TÈCNIC/A DE JOVENTUT.
Base 1a. Objecte de les bases.
Aquestes bases tenen per objecte regular la cobertura interina d’un lloc de treball de
tècnic/a de joventut per substitució de la seva titular durant el seu descans maternal.
Base 2a. Condicions dels aspirants.
Per ser admesos a la selecció els/les aspirants hauran de complir els requisits següents:
a) Tenir nacionalitat espanyola, la de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o
la d’altres estats als quals els hi sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors en
virtut de tractats internacionals ratificats per Espanya.
b) Tenir 18 anys d’edat i no excedir de 65 anys, acreditant-ho amb la fotocòpia
compulsada del Document Nacional d’Identitat.
c) Estar en possessió del títol de Grau universitari o equivalent en Educació Social,
Sociologia, Psicologia o Pedagogia.
d) Nivell C de coneixements de la llengua catalana o equivalent.
e) Posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l’exercici de les funcions
corresponents.
f) No haver estat separat/da, per mitjà de resolució disciplinària ferma del servei de
qualsevol de les Administracions Públiques, ni trobar-se inhabilitat/da per sentència
ferma per a l’exercici de funcions públiques.
Base 3a. Condicions i contingut del lloc de treball.
La persona seleccionada haurà de dur a terme les següents tasques:
- Desenvolupar i implementar i dinamitzar projectes i actuacions que atenguin els
diversos àmbits de la vida dels joves. Concretament, dur a terme la renovació del Pla
local de joventut, fer el seguiment i justificació de les subvencions sol·licitades i dur a
terme la gestió, atenció i seguiment de l’Assessoria jove.
- Orientar, assessorar i dinamitzar els cursos presencials i online que s’ofereixen al Punt
TIC –Aula Pascual Ollé.
- Dinamitzar, coordinar i fer el seguiment i justificació de projectes relacionats amb nova
ciutadania i cooperació.
S’ofereix a la persona seleccionada un contracte de treball d’interinitat per substitució, a
iniciar-se el dia 2 de setembre de 2013. La jornada serà complerta, corresponent a 37,5
hores setmanals de dilluns a divendres. La retribució del lloc de treball és de 1.934,02
euros bruts mensuals.
Base 4a. Presentació de sol·licituds.
El termini de presentació de sol·licituds serà des del dia 25 de juny al dia 5 de juliol,
ambdós inclosos. Les persones interessades hauran de sol·licitar-ho mitjançant instància
facilitada pel propi Ajuntament, en la qual faran constar que compleixen les condicions de
capacitat i els requisits exigits a la convocatòria, referits a la data de finalització del termini
fixat per a la presentació de sol·licituds. Caldrà adjuntar a la sol·licitud els següents
documents, que seran prèviament compulsats:
- Currículum vitae
- Fotocòpia del DNI.
- Fotocòpia de la titulació exigida, o resguard de pagament dels drets d’obtenció.
- Certificat del nivell C de la Junta Permanent de Català o equivalent, si s’escau.
- Documents dels mèrits al·legats i susceptibles de ser valorats en el concurs.
Si alguna de les sol·licituds tingués algun defecte, es requerirà a la persona interessada
per tal que en el termini màxim de cinc dies esmeni la deficiència o acompanyi els
documents preceptius, amb l’apercebiment que, si no ho fes, es procedirà sense cap altre
tràmit, a l’arxiu de la seva sol·licitud i serà exclòs/a de la llista d’aspirants.
Base 5a. Admissió d’aspirants.
Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, en el termini màxim de 5 dies, per Decret
d’Alcaldia, s’aprovarà la llista d’admesos i exclosos.
Base 5a. Tribunal qualificador.
El Tribunal qualificador estarà composat pels següents membres:
President: Miquel Sigalat Navarro
Vocals: Mònica Mas Rubió
Ruth Veja Fisa
Secretària Anna Batlle Escofet
Base 6a. Procés de selecció.
El procés de selecció s’iniciarà amb l’aprovació de la convocatòria de mitjançant acord de
la Junta de Govern Local. Les bases de la convocatòria s’exposaran al tauler d’anuncis i al
web de l'Ajuntament. La selecció consistirà en una fase de valoració dels mèrits dels
aspirants admesos i una fase d’entrevistes amb el tribunal.
1) Valoració de mèrits.
Consistirà en l’avaluació dels mèrits sobre la documentació acreditativa aportada per
l’aspirant en el moment de presentar la instància
a) Titulació superior a l’exigida. No es tindrà en compte la titulació exigida en la Base 2a.
Es puntuarà 1 punt per un segon grau, un postgrau o un màster relacionat amb el lloc
de treball). Màxim 1 punt.
b) Experiència en el lloc de treball a ocupar:
1. Serveis prestats en ajuntaments en un lloc de treball de Tècnic/a de joventut, a raó
d'1 punt per cada any treballat. Les fraccions no es computaran.
2. Serveis prestats en altres empreses en un lloc de treball de gestió, coordinació i
dinamització de projectes, a raó de 0,5 punts per cada any treballat. Les fraccions
no es computaran.
Fins un màxim de 3 punts
c) Formació:
1. Cursos relacionats amb les polítiques de joventut (ensenyament, salut, drogues,
elaboració de plans locals, dinamització juvenil, interculturalitat, ocupació…)
1.1. Fins a 20 hores, 0,20 punts
1.2. De 21 a 50 hores, 0,40 punts
1.3. Mes de 50 hores, 0,60 punts
2. Cursos relacionats amb l’alfabetització mediàtica i la formació no reglada.
2.1. Fins a 20 hores, 0,10 punts
2.2. De 21 a 50 hores, 0,20 punts
2.3. Mes de 50 hores, 0,40 punts
Fins un màxim de 2 punts
d) Altres mèrits a consideració del tribunal: fins 1 punts
2) Fase d’entrevista personal
El Tribunal, si ho considera convenient, mantindrà una entrevista amb els aspirants, per tal
de valorar l’adequació a les condicions específiques del lloc de treball. La puntuació
màxima que es podrà atorgar per a aquesta prova serà de 3 punts.
Base 7a. Llista d’aprovats i inici del contracte.
La qualificació final de les proves serà determinada per la suma de les puntuacions
obtingudes en les dues fases establertes en el procés de selecció, sent seleccionada la
persona que obtingui més puntuació . El Tribunal publicarà la relació d’aprovats a la pàgina
web i al taulell d’edictes de l’Ajuntament.
La Palma de Cervelló, 12 de juny de 2013.
C/ Sant Cristòfol, s/n.
08756 – La Palma de Cervelló
Tel. 93 – 672.02.02
Fax 93 – 672.01.25
No hay comentarios:
Publicar un comentario